Tradedoubler tegner ny nordisk avtale med CDON group

Stockholm, 7 Mai 2012

CDON har ambisiøse ekspansjonsplaner for sine merkevarer Nelly, Heppo og Gymgrossisten, CDON, ROOM21 og Lekmer. Studier viser at tre av ti av de nordiske e-handel kundene planlegger å handle på nettet i løpet av de neste tolv månedene, og en av de to vil komme til å kjøpe fra et utenlandsk nettsted. Dette betyr at de utfordringer og muligheter som e-handelbutikker møter i norden er betydelige. Med sin bredde av produkter av underholdning, mote, fritidsartikler og sportsklær samt utstyr for hus og hage er CDON fullt utrustet til å ta i mot denne utfordringen.

Det nye partnerskapet bygger på en fremgangsrikt partnerskap som begynte i år 2000. Dette nye eksklusive samarbeidet i de nordiske landene har til hensikt å fremme CDON sin suksess ytterligere.

"Vi signerte en ny avtale med Tradedoubler i en spennende tid for CDON Group," sier Tobias Lindblom, Online Marketing Director CDON. "Vi er fast bestemt på å ligge i forkant av e-handel i Norden og etablere et sterkt fotfeste i andre deler av Europa. Tradedoublers omfattende nettverk av publishere og deres brede rekkevidde i forhold til våre segmenter og målgrupper, sammen med sine gode historikk av å drive kostnadseffektive salg, vil komme til å være avgjørende for å hjelpe oss med å oppnå dette.

"Vi er stolte over å ha blitt valgt av CDON til dette nære og sterke partnerskapet," sier Leif Eliasson, Market Unit Leader, North East, hos Tradedoubler. "Vi er stolte av å tilby en fleksibel og skreddersydd affiliatestrategi som er bygget rundt behovene til hver enkelt kunde, og hjelpe dem med å oppnå sine resultatmål. Vi er veldig glade for at vi i denne rollen kan hjelpe CDON Group å ekspande å vokse ytterligere."

Se hele pressemeldingen her.