Tradedoubler opent kantoor in Singapore en speelt in op de groeiende Aziatische e-commerce markt

Rotterdam, 15 juni 2016: Tradedoubler, internationaal marktleider in performance marketing breidt uit naar Azië en opent een kantoor in Singapore.

Tradedoubler werkt met meer dan 2.000 A-merken en zal in Azië gaan werken met bestaande en nieuwe internationale klanten om hun performance strategieën in de Aziatische regio te ontwikkelen

Over deze ontwikkeling zegt Tradedoubler’s CEO, Matthias Stadelmeyer: “ we zijn enthousiast over de uitbreiding van ons internationaal performance netwerk naar Azië en zien veel mogelijkheden in de ontwikkeling van de Zuid-Oost Aziatische
e-commerce markt. We zijn al bezig met een aantal bestaande klanten om hun performance marketing activiteiten uit te breiden naar Azië en zoeken nieuwe – in Azië gevestigde klanten – om met ons samen te werken.”

Business Development Director, Mark Turner, is overgeplaatst van het Londense Tradedoubler kantoor naar Singapore en wordt verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de Aziatische business. Mark heeft de afgelopen vier jaar bij Tradedoubler gewerkt en heeft ruime ervaring in het ontwikkelen van performance marketing strategieën voor de internationale klanten van Tradedoubler.

Tradedoubler wordt gehuisvest in hetzelfde kantoor als Reworld Media, Tradedoubler’s grootste aandeelhouder. Sinds 2013 heeft Rewold met success een aantal platformen gelanceerd, zoals Marie France Asia, Be Asia en Try and Review.

De verhuizing naar Azië is onderdeel van Tradedoubler’s strategie om de performance based oplossingen voor haar klanten via meerdere kanalen te ontwikkelen. Eerder deze maand kondigde Tradedoubler aan dat zij een strategische investering in Dynadmic hebben gedaan, speler binnen het performance video segment

Tradedoubler is tevens bezig met het voeden van startups en jonge, groeiende bedrijven, door middel van het onlangs gelanceerde Business accelerator programma, TD Ventures.

Over verdere ontwikkelingen bij Tradedoubler zegt Stadelmeyer: “We hebben ambitieuze plannen voor Tradedoubler, we hebben 17 jaar ervaring binnen de online marketing wereld en zijn constant bezig met het innoveren van onze producten en het uitbreiden van ons advertentie aanbod via verschillende kanalen en apparaten”

-Einde-

Voor meer informatie, neem contact op:

Mark Turner, Business Development Director – APAC

+44 (0) 2077985833