Tradedoubler Stelt Joost Hagesteijn Aan Als Country Managervoor Nederland

Amsterdam, 22 Mei 2012

E-Commerce Expert en Social Media Entrepreneur om Tradedoubler te laten groeien

Tradedoubler, het digitale performance based marketing- en technologiebedrijf, heeft Joost Hagesteijn aangesteld als Country Manager voor Nederland.

Hagesteijn heeft meer dan 12 jaar ervaring in internationaal management, business development, marketing en sales binnen ’s werelds belangrijkste online bedrijven, waaronder drie jaar als Managing Director van Yahoo! Search Marketing Benelux en vervolgens als Managing Director AOL in de Benelux.

Hagesteijn’s wens om zijn eigen bedrijf te beginnen heeft geleid tot het (mede-) oprichten van Elysiants, een wereldwijd invitation-only social netwerk. Als medeoprichter was hij actief als Chief Commercial Officer & Marketing Officer. Na de succesvolle lancering in Hongkong heeft hij het bedrijf in Dubai, Beiroet, Abu Dhabi en Miami geïntroduceerd. Het bedrijf is onlangs gefuseerd en hernoemd tot Eleqt.com.

Hagesteijn start bij Tradedoubler na zijn periode bij de Online Marketing Group, waar hij als Managing Director Netdirect verantwoordelijk was voor de dagelijkse leiding en ontwikkeling van het bedrijf.

In zijn nieuwe rol is Hagesteijn verantwoordelijk voor de sales, marketing en operationele gang van zaken binnen TradeDoubler Nederland en zal hij Tradedoubler naar een hoger niveau brengen, gebruik makend van de expertise en ervaring binnen het team.

“Joost neemt ruime ervaring binnen de online wereld met zich mee, gecombineerd met een sterk gevoel voor ondernemerschap, hetgeen onze klanten en publishers ten goede zal komen”, aldus Falk von Westarp, Market Unit Leader Central binnen Tradedoubler. “Ik ben erg blij Joost te verwelkomen en kijk uit naar onze samenwerking, gezien zijn uitgebreide internationale ervaring”.

“Het is een bijzondere tijd om bij TradeDoubler te beginnen”, zegt Joost Hagesteijn. “We zijn ons team in Nederland aan het verdubbelen en bouwen aan de belangrijkste sectoren als Travel en Telecom, waar we op dit moment de onbetwiste leider zijn, en verkennen tevens snel groeiende segmenten zoals Fashion.”

“Het feit dat Nederland één van de meest geavanceerde digitale markten is binnen Europa, maakt het een belangrijk gebied voor ons en we zullen de komende maanden een aantal technologie-oplossingen voor e-commerce spelers en m-commerce oplossingen lanceren”, vervolgt Hagesteijn.Tradedoubler levert 32 miljard impressies per maand aan 486 miljoen unieke bezoekers en genereert meer dan 14 miljoen leads per maand voor haar klanten.

Voor meer mediainformatie kunt u contact opnemen met.

Piet van Reeuwijk
Email: tradedoubler@publiekswerk.nl