Tradedoubler en NH Hotels sluiten overeenkomst voor affiliatemarketing

Tradedoubler introduceert affiliate-programma´s in negen Europese landen

Rotterdam, 18 februari - NH Hotels, de wereldwijde top-hotelketen, is een overeenkomst aangegaan met Tradedoubler, toonaangevend in performance-based digital marketing en -technologie. Doel van deze overeenkomst is het introduceren van hoogwaardige affiliatieprogramma´s in Nederland, Duitsland, Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Portugal, thuismarkt Spanje, het Verenigd Koninkrijk en Zwitserland.

NH Hotels is een belangrijke speler in de reisbranche. De beursgenoteerde onderneming beschikt over bijna 400 hotels met ongeveer 60.000 kamers in 26 verschillende landen, in Europa, Amerika en Afrika. Daarnaast zijn er nog 20 nieuwe NH Hotels in aanbouw, die samen nog eens 2000 kamers aan het portfolio zullen toevoegen.

De affiliatecampagne voor NH Hotels maakt gebruik van Tradedoubler´s hoogwaardige uitgeversnetwerk met kortingscodes, e-mailmarketing, content- en vergelijkingswebsites. Uitgevers maken hierbij gebruik van een API en de vouchercode-feed.

Mikel Otegui, directeur online marketing van NH Hotels, zegt:  “We hebben een internationaal aanbod, dus we zochten een hoogwaardige affiliatemarketingpartner met dekking in onze wereldwijde regio´s. Tradedoubler en NH Hotels richten hun blik beide op de wereldmarkt. Tradedoubler heeft ongeëvenaarde ervaring met het genereren van omzet uit affiliatemarketing in de reisbranche. Door Tradedoubler in te zetten, verwachten we internationale groei te realiseren. "

Vittorio Lorenzoni, Regional Director, Tradedoubler zegt: “Wij zijn erg enthousiast dat we deze prestigieuze klant hebben weten binnen te halen. NH Hotels groeit snel en heeft een onderscheidend aanbod dat hun klanten weten te waarderen. We zullen eraan bijdragen dat NH Hotels zijn omzet- en groeidoelstellingen kan realiseren en zijn merk onder de aandacht kan brengen bij een nieuwegroep klanten."

Voor meer informatie:
Mariëlle Amahorseya